Pogosta vprašanja in odgovori za oglaševalce

Pogosta vprašanja in odgovori za oglaševalce 2016-12-16T21:39:52+00:00

ADpartner je slovenska mreža za kontekstno oglaševanje. Temelji na osnovni premisi povezovanja povpraševanja in ponudbe na trgu spletnega oglaševanja, pri tem pa poudarja partnerstvo v tako nastajajočem oglaševalskem trikotniku (oglaševalec, ponudnik sistema ADpartner, založnik).

Oglaševalec je vsaka oseba, ki se odloči za oglaševanje v sistemu ADpartner. To pomeni, da sam načrtuje oglaševalsko akcijo. Sistem ADpartner mu pri tem omogoča poljubno oblikovanje teksta oglasa, določitev parametrov, kdaj naj se oglasi prikazujejo, ter dnevni limit porabe oziroma nadzor nad številom klikov v določenem časovnem obdobju.

Založnik je upravljavec spletnega mesta, ki ima kontrolo nad njegovo vsebino in ima pristojnost skleniti dogovor s ponudnikom sistema ADpartner. V omrežju ADpartner je založnik vsak, ki na svojem spletnem mestu prikazuje ADpartner oglase.

Uporabniški račun je račun, ki ste ga ustvarili ob prijavi v sistem ADpartner. Vanj vstopate s pomočjo uporabniškega imena in gesla, ki ste ga prejeli ob registraciji. V uporabniškem računu lahko ustvarjate oglaševalske akcije, izdelujete oglase, spremljate statistike prikazov in klikov na oglase .

Sistem ADpartner na podlagi indeksiranja spletnih mest v mreži in glede na izbrane ključne besede oglaševalca avtomatično določi najprimernejša spletna mesta za objavo vaših oglasov. Lahko bi dejali, da pri izbiri spletnih mest odloča oglaševalec z izbranimi ključnimi besedami, ADpartner pa z napredno tehnologijo oglase umesti na najprimernejša spletna mesta oziroma na tista spletna mesta, ki imajo v svoji vsebini ključne besede, ki ste jih določili pri izdelavi oglasov.

Preko sistema ADpartner vstopate v mrežo najbolj obiskanih spletnih mest v Sloveniji. Za vas to pomeni dejanski doseg vaše ciljne skupine ter objavo oglasov na najprimernejših spletnih mestih. To vam omogoča inteligenten algoritem, ki določi spletno mesto, ki je najbolj v kontekstu z vsebino vašega oglasa. Tako vam sistem ADpartner ponuja zelo učinkovito oglaševanje ob minimalnem vložku sredstev!

Kontekstno oglaševanje je sistem oglaševanja, kjer so oglasi tesno povezani z vsebino spletnega mesta oz. so v kontekstu z vsebino spletnega mesta. Na ta način oglaševalci dosegajo pravo ciljno skupino, založniki pa bogatijo vsebino svojega spletnega mesta in povečujejo prihodke.

Ciljno skupino z omrežjem ADpartner dosežemo tako, da pri vnosu ključnih besed vpišemo tiste ključne besede (pojme), ki zanimajo našo ciljno skupino. Postavite se v vlogo internetnega uporabnika, ki je vaša ciljna skupina, in se vprašajte, kaj jih zanima na internetu. Primer (ciljna skupina: MLADI, kaj jih zanima na internetu: igre, video vsebine, spletne skupnosti za osebne stike, zabava, dogodki …) Ko vemo to, bomo ključne besede veliko lažje določili!

Pri zaračunavanju na klik ponudnik oglasnega prostora zaračuna opravljeno oglaševanje na podlagi števila klikov na prikazan oglas. Oglaševalec plača samo tiste oglase, na katere je uporabnik kliknil in bil dejansko preusmerjen na spletno predstavitev oglaševalca.

Glavna razlika med sistemom ADpartner in ostalimi spletnimi oglaševalskimi mrežami je učinkovitost sistema ADpartner. Le ta se kaže v doseganju prave ciljne skupine. Razlogi za to so inteligenten algoritem, velika mreža spletnih založnikov, na katere odpade večina spletnega prometa v Sloveniji, smotrnejša poraba oglaševalskih sredstev oziroma natančno doseganje ciljne skupine, enostaven in učinkovit vmesnik za delo z oglasi in oglaševalskimi akcijami ter izkušnje vodilnega ponudnika oglasnega prostora na spletu, podjetja ADPARTNER, d.o.o.!

Cena na klik je 0,40 EUR + DDV.

Obračun stroškov oglaševanja v sistemu ADpartner je izveden dnevno. Plačate le za pravilno ustvarjene klike na vaš oglas in ne tudi za prikaze! Tako imate stalen vpogled nad stroški oglaševanja v sistemu ADpartner.

Za pregled stroškov preverite stanje sredstev na oglaševalskem računu. Če želite, lahko spremljate stroške za tekoči dan, v delu “Transakcije” pa lahko pregledujete stroške oglaševanja tudi za ostale dni oziroma sami določite obdobje, v katerem so nastajali stroški.

Ponudnik sistema ADpartner s posebnim algoritmom zagotavlja, da se oglaševalcu zaračuna samo prikaze oglasov, ki so v vidnem polju uporabnikov. To pomeni, da so veljavni samo tisti prikazi oglasov, ki so obsevani več kot tri sekunde.

V omrežju ADpartner lahko izbirate med vsemi oglasnimi produkti, ki so na voljo v spletnem oglaševanju. To so: tekstovni oglas, tekstovni oglas s sliko, video oglas in grafični oglas.

Tekstovni oglas in tekstovni oglas s sliko sta najprimernješa oglasna formata namenjena predvsem pospeševanju prodaje, razprodaji zalog, obveščanju o storitvah in produktih…
Tekstovni oglas je sestavljen iz naslova in besedila. Naslovna vrstica lahko vsebuje do 25 znakov, besedilo pa je lahko dolgo do 70 znakov.
Tekstovni oglas s sliko je sestavljen iz naslova, besedila in slike. Naslovna vrstica lahko prav tako vsebuje do 25 znakov, besedilo pa je omejeno na do 50 znakov.

Video oglas vam omogoča, da uporabnike nagovorite na način, kakršnega klasična oglasna mesta ne dopuščajo. Opaznost video oglasa je v povprečju veliko večja v primerjavi z ostalimi spletnimi oglasnimi formati, zato so tudi rezultati glede prepoznavnosti blagovne znamke veliko boljši.
Na voljo je standardna IAB dimenzija 300 x 250 točk.

Je odlična izbira za obveščanje potencialnih kupcev o novih izdelkih in utrjevanje prepoznavnosti blagovne znamke.
Dimenzije grafičnega oglasa so možne v vseh strandardnih IAB formatih 728×90, 160×600, 300×250, 180×150, 468×60, 120×600 in 300×600.

Za pravilno ustvarjene klike se smatrajo kliki, ki so bili ustvarjeni brez nedovoljenih sredstev in tako niso umetno ustvarjeni kot denimo: ponavljajoči ročni kliki, uporaba robotov, ter uporaba nedovoljenih orodij za avtomatsko ustvarjanje klikov.

ADpartner nadzoruje vse založnike in oglaševalce, da bi preprečil nepravilnosti in nudil popolnoma varno delovanje sistema. Sistem tudi avtomatsko odkriva in preprečuje sumljive in nepravilne aktivnosti.

Vaši oglasi se bodo pojavljali v mreži spletnih založnikov sistema ADpartner. Oglasi bodo distribuirani le na tista spletna mesta, ki so v kontekstu z vsebino oglasa, na ta način pa boste dosegali tudi pravo ciljno skupino.

Z oglaševanjem lahko začnete takoj, ko se prijavite v sistem ADpartner oziroma ustvarite svoj uporabniški račun. Vse, kar morate storiti, je, da izdelate oglas, nastavite parametre oglaševalske akcije (ime, skupina, čas prikazovanja in dnevni limit porabe) ter seveda napolnite račun.

Prepovedano je oglaševanje orožja, tobaka, alkohola, nasilja ter pornografije.

Za zaščito nedovoljenih klikov skrbi click fraud zaščita, ki na več nivojih preverja avtentičnost klika in preprečuje goljufanje s kliki.

Višino porabljenih sredstev za posamezno oglaševalsko akcijo nadzorujete popolnoma samostojno, kar vam omogoča uporabniški račun, v katerem določite dnevni limit porabe sredstev.

Sodeluje lahko vsak, ki izpolnjuje in se strinja s pogoji poslovanja.