Tekstovni oglas

Tekstovni oglas 2016-12-20T16:49:18+00:00

KAJ JE TEKSTOVNI OGLAS?

Tekstovni oglas je ena izmed najpogostejših oblik današnjega spletnega oglaševanja. Oblikovno je tekstovni oglas sestavljen iz teksta in besedila, ki obsega naslov in osrednji predstavitveni del. Naslovna vrstica lahko vsebuje do 25 znakov vključno s presledki, besedilo pa je lahko dolgo do 70 znakov vključno s presledki. V nogi tekstovnega oglasa je še elektronski naslov oziroma povezava, ki je ključna za to, da ob kliku nanj sistem omogoči preusmeritev na naročnikovo spletno stran. Besedilo povezave tekstovnega oglasa je lahko dejanska povezava oziroma besedilo po izbiri.

Sama prodaja tekstovnih oglasov je možna na dva načina in sicer na klik (CPC – cost per click) ali na prikaz CPM (cost per mile). Z vsakim oglaševalcem individualno pregledamo želje in možnosti oglaševanja in tako skupaj izberemo optimalno oglaševanje. S tem dosežemo maksimalno izkoriščenje oglaševalskega prostora in tekstovni oglas prilagodimo ciljni publiki. Vsak klik na tekstovni oglas se zabeleži preko posebnega sistema za štetje klikov na posamezni spletni strani. Vsak klik tudi vodi posameznika na želeno spletno mesto, katerega določi oglaševalec. V primeru oglaševanja na klik (CPC) se s tem zabeleži tudi poraba nastavljenega oglaševalskega proračuna. V primeru oglaševanja na prikaz (CPM) pa kliki pri obračunu niso relevantni ampak se proračun oglaševanje porablja na prikaz.

Primer tekstovnega oglasa:

Tekstovni oglas

TEKSTOVNI OGLAS – PREDNOSTI

Vaš tekstovni oglas se na spletnih straneh lahko pojavlja v družbi ostalih oglasov in tako se poskrbi za večjo preusmeritev pozornosti uporabnikov spleta. Tekstovni oglas je cenovno ugodna različica internetnega oglaševanja in predstavlja odlično razmerje med prikazi in doseženimi kliki. Tekstovni oglas je preprosto oblikovati in zanj ne potrebujemo posebnih znanj in orodij. Po naslovu in opisu zgolj določimo še povezavo, katera bo uporabnika ob kliku na tekstovni oglas vodila do želenega spletnega mesta, katerega določimo sami. V posamezni oglaševalski akciji lahko uporabimo več različnih tekstovnih oglasov, kateri so lahko podobni ali pa oglašujejo različna področja. Lahko pa vam mi sestavimo tekstovni oglas in ga nato skupaj preverimo ter uporabimo v posamezni akciji. V podjetju ADpartner d.o.o. vam usposobljena in strokovna ekipa olajša delo pri sestavi oglaševanja in namesto vas sestavi celotno oglaševanje, ki ga prilagodimo vašim željam. Kontaktirajte nas in spoznajte naše prednosti.

KDAJ SE ODLOČIMO ZA TEKSTOVNI OGLAS?

Tekstovni oglas uporabimo, ko želimo z daljšim besedilom nagovoriti ciljno publiko. Tekstovni oglas lahko uporabljamo za predstavitev podjetja, njegovih  storitev, akcij, razprodaj in pospeševanja prodaje, lahko pa z njim obveščamo o morebitnih aktualnih novostih. Tekstovni oglas zaradi ugodnega razmerja med prikazi in kliki uporabimo, ko želimo doseči širšo publiko in uporabnikom večkrat predstaviti naše podjetje, izdelek, novost oziroma reklamirano zadevo. Kadar želimo v posamezni oglaševalski akciji z določenim proračunom ustvariti maksimalno število klikov oziroma prikazov je tekstovni oglas prava izbira. V primeru manjše oglaševalske kampanje in če bi jo radi začeli čimprej, vam v podjetju ADpartner d.o.o., v najkrajšem možnem času sestavimo oglaševanje po vaših željah in ga začnemo oglaševati na naših založniških spletnih straneh.

ZAKAJ OGLAŠEVATI TEKSTOVNI OGLAS  PRI ADPARTNER?

Ugodne cene oglaševanj

– Click-fraud zaščita pred zlorabami

– Usposobljena in strokovna pomoč pri izdelavi oglaševanja

– Enostaven sistem izdelave oglasov

– Tekstovni oglas se pojavlja na znanih in obiskanih straneh

Pokličite nas

Za oglaševalce

Mojca Jan
mojca.jan@adpartner.si
+386 40 430 036

Za založnike

Cene Prolic Kalinsek
cene.prolic-kalinsek@adpartner.si
+386 41 843 285

Pišite nam