Tekstovni oglas s sliko

Tekstovni oglas s sliko 2016-12-20T16:55:01+00:00

KAJ JE TEKSTOVNI OGLAS S SLIKO?

Tekstovni oglas s sliko je prav tako kot tekstovni oglas ena najpogostejših oblik oglaševanja z oglasi manjšega formata. Sestavljen je iz naslova, besedila in slike oziroma logotipa podjetja. Naslovna vrstica tekstovnega oglas s sliko lahko vsebuje največ 25 znakov vključno s presledki, besedilo 50 znakov vključno s presledki in sliko dimenzije 32×32 ali 100×60. Na dnu tekstovnega oglasa s sliko je navadno elektronski naslov, preko katerega sistem opravi preusmeritev direktno na spletno stran oglaševalca. Lahko pa se, namesto elektronskega naslova, odločite za tekst po lastni izbiri preko katerega se bo ob kliku opravila preusmeritev na določeno spletno stran po vaši izbiri.

Če oglaševalec zakupi oglas na prikaze (CPM), se le-ti štejejo preko za to urejenih mehanizmov določene spletne strani, v kolikor pa oglaševalec zakupi oglase na klik (CPC) pa se beleži tako število klikov kot prikazov. V primeru zakupa na klik, sami prikazi pri obračunu niso važni, ampak se šteje število opravljenih klikov. Sistem ADpartner  uporablja posebno clik-fraud zaščito  katero preprečujemo zlorabe klikov in tako poskrbimo, da  se vsako oglaševanje izteče v skladu s dogovorjenim. Kontaktirajte nas in skupaj bomo izbrali najugodnejšo izbiro in tako poskrbeli za maksimalni učinek oglaševanja.

Primer tekstovnega oglasa s sliko:

Tekstovni oglas s sliko

TEKSTOVNI OGLAS S SLIKO – PREDNOSTI

Tekstovni oglas s sliko je eden najbolj razširjenih oblik oglaševanja, zaradi svoje sestave, saj v oglas poleg teksta, po vaši izbiri dodamo še sliko, oziroma sliki v dveh različnih formatih. Tekstovni oglas s sliko je primer oglaševanja, ko uporabnika spleta poleg nagovora v tekstu pritegnemo še s sliko. S tem je dodana dodatna vrednost oglasa s katerim želimo doseči ciljno publiko. Hkrati tekstovni oglas s sliko še vedno nudi odlično razmerje med ceno in namenom oglaševanja. Z njim poskrbimo za optimalen doseg ciljne publike in želenega učinka oglaševanja. Prav tako tekstovni oglas s sliko je primer oglasa, ki se ga lahko sestavi v kratkem času in se poskrbi, ko je potrebno z oglaševanjem začeti čim hitreje, da se oglaševalska akcija začne v najkrajšem možnem času. Za vse to za vas poskrbimo v podjetju ADpartner d.o.o.

KDAJ SE ODLOČIMO ZA TEKSTOVNI OGLAS S SLIKO?

Kadar želimo ciljno publiko poleg napisanega pritegniti še z vpadljivo sliko se odločimo za tekstovni oglas s sliko. Z njim dosežemo, da se uporabniki ustavijo na oglasu, ker jih pritegne slika, nato pa jih z tekstom v tekstovnem oglasu s sliko še nagovorimo in tako privabimo k kliku kateri jih poveže na Vašo spletno stran. V kolikor želimo oglaševanje razdeliti se lahko odločimo, da bomo del oglasov naredili kot tekstovne oglase, del pa kot tekstovne oglase sliko in tako poskrbeli za različne oblike oglaševanja  v posamezni oglaševalski akciji. Sam postopek sestave tekstovnega oglasa s sliko je enostaven in ga lahko naredite sami ali pa vam ga mi sestavimo in ga prilagodimo vašim željam ter ga nato začnemo, v okviru oglaševalske akcije, tudi oglaševati.

ZAKAJ OGLAŠEVATI TEKSTOVNI OGLAS S SLIKO PRI ADPARTNER?

Ugodna cena oglaševanja

– Velika mreža spletnih strani z različnimi vsebinami

– Click-fraud zaščita

– možnost različnih oglasov z mnogimi slikami

– Pomoč pri izbiri optimalne oglaševalske akcije

Pokličite nas

Za oglaševalce

Mojca Jan
mojca.jan@adpartner.si
+386 40 430 036

Za založnike

Cene Prolic Kalinsek
cene.prolic-kalinsek@adpartner.si
+386 41 843 285

Pišite nam