Prikazovanje oglasov

Prikazovanje oglasov 2016-12-20T17:24:18+00:00

KAJ JE PRIKAZOVANJE OGLASOV?

Prikazovanje oglasov se zgodi vsakič, ko se spletna stran na novo naloži. To opredeljujemo kot prikaz oziroma »impression«. Če uporabnik nanj klikne na klik oziroma »click trought« – iz povprečja nato lahko izračunamo razmerje med kliki in prikazi, ki mu s tujko pravimo »click trought rate« oziroma CTR. Na vsaki posamični spletni strani se navadno prikazuje več oglasov po naključnem vrstnem redu, kar uravnava poseben strežnik »ad server«. Prikazovanje oglasov pa je navadno vezano tudi na to, kakšno vsebino posamična stran vsebuje in če je ujemanje pravo se oglas prikaže sicer ne.

Samo prikazovanje oglasov je odvisno tudi od drugih spremenljivk in sicer kolikokrat uporabnik na oglas klikne, kakšen je nabor ključnih besed, kako zanimivo je pripravljen material, kako visok je oglaševalski proračun, ipd. Na ta način se  oglasi prikazujejo z visoko frekvenco in tistim pravim potencialnim kupcem, od tega pa so seveda odvisni tudi končni rezultati kampanje.

Ker imajo ljudje v sodobnem okolju vedno manj časa za nakupovanje in uporabljanje klasičnih medijev (revije, televizija, ipd.), najraje najnujnejše preberejo sproti in sicer na spletu, kar omogoča vsa sodobna tehnologija. Na ta način so hkrati tudi vidno obveščeni o ponudbi, ki jo posamezniki tisti trenutek ponujajo na trgu, zato je najbolje, da jih z vsebino prikazanega oglasa nagovorite na način s posamezniku zanimivo vsebino.

PREDNOSTI SISTEMA ADPARTNER

V sistemu ADpartner vodimo razvejano mrežo založniških spletnih strani, to so spletne strani na katerih se prikazujejo oglaševani oglasi. Vsak oglaševalec ima možnost, da sam izbere na katerih spletnih straneh bi rad oglaševal oziroma katere so mu manj zanimive. Na ta način vam lahko omogočimo, da se vaši oglasi prikazujejo na izbranih spletnih straneh.

V primeru, da želite oglaševati vaše storitve samo na določenih spletnih straneh, ki so si sorodne po vsebini, vam v podjetju ADpartner d.o.o. poiščemo ujemajoče spletne strani, katere vam pošljemo v predogled in končno potrditev. Tako bo prikazovanje oglasov doseglo maksimalen pri vaši ciljni publiki. Tako  bodo kliki in posledično povezava na vašo spletno stran ustvarjeni s strani ljudi za katere želite, da vas obiščejo.

Sistem prav tako beleži vse prikaze in klike na podlagi katerih vodimo statistko in vam izdelamo, po končani oglaševalski akciji, končno poročilo. Sistem ADpartner prav tako skrbi, da se oglasi pojavljajo v naključnem vrstnem redu in s tem se preprečuje nasičenost enakih oglasov enemu uporabniku, ko se sprehaja znotraj spletnih strani.

Po izbiri oglaševalske akcije, lahko vsak oglaševalec določi  tudi njen potek.

Tako se lahko odločite, da se bodo v prvih dneh akcije vaši oglasi pojavljali pogosteje kot pa v zaključnem delu akcije, oziroma obratno. Hkrati lahko tudi izberete določene tipe bannerje in tako, v začetni fazi oglaševanje oglašujete samo z bannerji velikosti 300×250, v zadnjem delu oglaševalske akcije pa se odločite tudi za vse ostale velikosti oziroma obratno.

V podjetju ADpartner d.o.o. za vas skrbi izkušena ekipa, ki sproti nadzoruje potek vseh akcij in tako poskrbi, da prikazovanje oglasov poteka nemoteno skladno z dogovorjenim. Kontaktirajte nas in predstavili vam bomo potek posameznih oglaševalskih akcij, vključno z samim prikazovanjem oglasov.

Pokličite nas

Za oglaševalce

Mojca Jan
mojca.jan@adpartner.si
+386 40 430 036

Za založnike

Cene Prolic Kalinsek
cene.prolic-kalinsek@adpartner.si
+386 41 843 285

Pišite nam