Naročilo oglaševanja

Naročilo oglaševanja 2016-12-20T17:36:19+00:00

V sistemu ADpartner je možno naročiti oglaševanje na naslednje načine:

  • Naročilo oglaševanja po predračunu
  • Naročilo oglaševanja z naročilnico (obstoječim partnerjem, ki so že oglaševali v našem podjetju, omogočamo naročilo oglaševanja z naročilnico in nato v začetku meseca plačate le dejansko ustvarjene klike v preteklem mesecu)

Pogoj za takšen način obračunavanja oglaševanja v sistemu ADpartner je izpolnjen, ko je s strani oglaševalca podpisana naročilnica, ki jo ta posreduje ponudniku sistema ADpartner. Minimalna količina, ki se jo lahko naroči preko naročilnice, znaša 2000 klikov za oglaševalske agencije in 1000 klikov za vse ostale oglaševalce, za grafične in video oglase pa 60.000 prikazov za agencije in 30.000 prikazov za vse ostale oglaševalce.

Izvajanje oglaševanja oglaševalca v sistemu ADpartner brez dobroimetja na oglaševalskem ADpartner računu ni mogoče za:

  • vse fizične osebe
  • pravne osebe, katerih bonitetna ocena je po mnenju ponudnika sistema ADpartner slaba
  • katerega koli oglaševalca, za katerega ponudnik sistema ADpartner odredi, da za pričetek ali nadaljevanje oglaševanja potrebuje dobro imetje na računu.

Pred prijavo v sistem ADpartner, ustvarite uporabniški račun vanj vstopate s pomočjo uporabniškega imena in gesla, ki ste ga prejeli ob registraciji. V uporabniškem računu lahko ustvarjate oglaševalske akcije, izdelujete oglase, spremljate statistike prikazov in klikov na oglase.

Za pregled stroškov vedno lahko preverite stanje sredstev na oglaševalskem računu. Če želite, lahko spremljate stroške za tekoči dan, v delu »transakcije« pa lahko pregledujete stroške oglaševanja tudi za ostale dni oziroma sami določite obdobje, v katerem so nastajali stroški.

Z oglaševanjem lahko začnete takoj, ko se prijavite v sistem ADpartner oziroma ustvarite svoj uporabniški račun. Vse kar morate storiti je, da izdelate oglas, nastavite parametre oglaševalske akcije (ime, skupina, čas prikazovanja in dnevni limit porabe) ter seveda napolnite račun.

Sodeluje lahko vsak, ki izpolnjuje in se strinja s pogoji poslovanja.

POSTOPEK VKLJUČEVANJA OGLAŠEVALCA IN PRIČETEK OGLAŠEVANJA

Postopek zakupa oglaševanja v sistemu ADpartner je avtomatičen in v celoti poteka preko uporabniškega vmesnika na spletnem mestu www.adpartner.si.

Postopek je sledeč:

  • oglaševalec na spletnem mestu adpartner.si v celoti in z resničnimi ter ažurnimi podatki izpolni obrazec za vključitev v sistem ADpartner
  • oglaševalec na spletnem mestu adpartner.si potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja sistema ADpartner za oglaševalce, ki s potrditvijo predstavljajo pravno zavezujočo pogodbo med oglaševalcem in ponudnikom sistema ADpartner
  • oglaševalec na spletnem mestu adpartner.si
    ustvari oglaševalsko akcijo in definira:
  • skupni oglaševalski proračun celotne oglaševalske akcije
  • dnevni oglaševalski proračun, ki predstavlja znesek, ki bo v sistemu ADpartner porabljen dnevno, seveda pod pogoji, da bo na voljo zadostna količina oglasnega prostora
  • trajanje oglaševalske akcije
  • oglaševalec na spletnem mestu adpartner.si definira skupino oglasov, ki so ji skupne ključne besede, na podlagi katerih se oglas prikazuje, kar pomeni, da se bo oglas prikazal na spletnih mestih v sistemu ADpartner samo, kadar bo vsebina spletnega mesta ustrezala izbranim ključnim besedam
  • oglaševalec na spletnem mestu adpartner.si definira posamezne oglase in vpiše njihovo vsebino ter določi stran, na katero bo uporabnik preusmerjen ob kliku na prikazan oglas
  • ponudnik sistema ADpartner nemudoma po opredelitvi posameznih oglasov prične s prikazovanjem teh oglasov v sistemu ADpartner, seveda pod pogojem, da mu to nalaga izbrani časovni okvir in da so izpolnjeni morebitni drugi pogoji, ki jih določajo ti splošni pogoji poslovanja
  • ponudnik sistema ADpartner v roku 48 ur po aktivaciji oglaševalske akcije preveri, ali oglaševalec in njegovi oglasi izpolnjujejo vse pogoje iz teh splošnih pogojev poslovanja in oglaševalca ter njegove oglaševalske akcije označi za primerne ali neprimerne. V primeru, da ponudnik sistema ADpartner ugotovi, da je oglaševalska akcija neprimerna, razveljavi vključitev oglaševalca/oglaševalske akcije (če oglaševalec sicer izpolnjuje pogoje, vendar je aktiviral neprimerne oglaševalske akcije) iz sistema ADpartner z učinkom za naprej, kar pomeni, da vključitev pravno gledano od trenutka razveljavitve ni več veljavna in da mora oglaševalec nemudoma poravnati svoje obveznosti glede opravljenega oglaševanja.

Podatki, ki jih mora oglaševalec vnesti v spletni obrazec za namen vključitve v sistem ADpartner, zajemajo podatke o oglaševalcu:  e- naslov, uporabniško ime, geslo, ime, priimek, podjetje, naslov, poštno številko, kraj, državo, telefon, faks, davčno številko, številko TRR in podatek o tem, ali je davčni zavezanec za namene DDV ali ne.

Vse navedene podatke lahko oglaševalec po vnosu v sistem ADpartner kadar koli spreminja preko spletnega vmesnika na strani www.adpartner.si.

Naročilnica

narocilnica-slika

Pokličite nas

Za oglaševalce

Mojca Jan
mojca.jan@adpartner.si
+386 40 430 036

Za založnike

Cene Prolic Kalinsek
cene.prolic-kalinsek@adpartner.si
+386 41 843 285

Pišite nam