Grafična pasica

Grafična pasica 2016-12-20T17:26:57+00:00

KAJ JE GRAFIČNA PASICA?

Grafična pasica, slikovna pasica oziroma »banner« je še vedno najbolj priljubljena oblika internetnega oglaševanja. Njen namen je z njeno atraktivno podobo prepričati potencialnega kupca v klik in posledično v podrobnejši ogled vsebine oglasa. Grafična pasica navadno vsebuje sliko celotne dimenzije oglasa in nekaj besedila, s klikom nanjo pa se uporabnika preusmeri na stran oglaševalca. Grafična pasica je navadno različnih dimenzij in kreativ, najpogostejše pa so še vedno 300×250, 728×90 in 160×600. Lahko so statični bannerji ali pa gre za oglase z video vsebino oziroma animacijo. Način izdelave grafične pasice je možen v različnih tehnologijah kot so JPEG, GIF, PNG, Flash, HTML, ipd.

Oglaševalec lahko grafične pasice lahko zakupi na prikaz (CPM) ali na klik (CPC), pri tem pa se vsak klik in prikaz zabeležita. V podjetju ADpartner vam pomagamo izbrati najbolj ugodno ponudbo s katero boste dosegli maksimalen učinek oglaševanja in pritegnili ciljno publiko k kliku in posledično obisku vaše spletne strani, oziroma spletnega mesta, ki ga določite v oglaševalski kampanji. Zakup števila prikazov ali klikov grafične pasice je lahko vezan na določeno časovno obdobje, lahko pa se odločite za oglaševalsko kampanjo do konca porabe zakupljenih prikazov ali klikov brez določenega končnega datuma.

Primer grafične pasice:

Oglas_graficne_pasice

GRAFIČNA PASICA IN NJENE PREDNOSTI

Grafična pasica s svojo barvito in kričečo podobo pritegnejo uporabnike svetovnega spleta in tako poskrbi za večjo obiskanost spletnih strani, na katere vodi klik na grafične pasice. Lahko izbiramo med več vrstami grafične pasice, katero izberemo pred začetkom oglaševalske akcije. Lahko se tudi odločimo, da bomo uporabili v posamezni oglaševalski kampanji različne oblike grafične pasice. Grafične pasice lahko izdelamo na različne načine in tako izberemo tistega, kateri nam najbolj ustreza za določeno oglaševalsko akcijo.

V posamezni oglaševalski kampanji se lahko odločite za različne dimenzije in vrste grafične pasice. Z tem dosežemo, da se na posameznih spletnih straneh pojavljajo vsi različni oglasi in tako pokrijemo željeno ciljno publiko. Grafične pasice v programu ADparter so zaščitene s posebnim programom, ki preprečuje morebitno zlorabo števila klikov. S tem poskrbimo, da se vsaka oglaševalska akcija izteče v roku in okvirih planiranega.

KDAJ SE ODLOČIMO ZA GRAFIČNE PASICE?

Grafična pasica je nekakšen substitut za tradicionalne oglase v ostalih medijih (npr.: tiskanih medijih, ipd.), vendar s to razliko, da z njimi lahko ciljamo točno določno publiko, ki obiskuje spletne strani. Strani, kjer so navadno umešene grafične pasice so tiste, ki imajo na trgu večji doseg, še posebej to velja za večje portale (Delo, Slovenske novice, Dnevnik, ipd.).

V posamezni oglaševalski kampanji, tako lahko določimo na katerih spletnih mestih želimo, da se pojavljajo naše grafične pasice in z njimi dosežemo tisto ciljno publiko za katero želimo, da se preko klika preusmeri na Vašo spletno stran.

Grafična pasica je sicer najbolj primerna za pospeševanje prodaje, obveščanje o raznih spremembah, novostih, ugodnostih in nazadnje uspešni krepitvi blagovne znamke.

ZAKAJ OGLAŠEVATI GRAFIČNE PASICE PRI ADPARTNER?

  • Svetujemo Vam pri izbiri oglaševalske kampanije

  • Izdelamo Vam Grafično pasico po vaših željah

  • Razvejana mreža založniških spletnih strani

  • Skupaj izberemo cenovno najugodnejšo oglaševanje

  • Različne možnosti poteka oglaševanja grafične pasice

Pokličite nas

Za oglaševalce

Mojca Jan
mojca.jan@adpartner.si
+386 40 430 036

Za založnike

Cene Prolic Kalinsek
cene.prolic-kalinsek@adpartner.si
+386 41 843 285

Pišite nam